nepereche

B*** și C*** la noi acasă dorm în camera mică mi-e ciudă e ca și cum aș avea două perechi de părinți dânsa doarme în rochie de mireasă dânsul în pantaloni roșii de filfizon se gătește sunt ca o fantomă nu par să mă vadă camera mare păpuși în geamantanul negru desfăcut lângă pat îi tot spun sorelă-mii să mai strângă de pe scaune chiar în față atârnă chiloți într-o pungă mâț spânzurat. Mi-e ciudă că i-am visat.

Imagine similară

Mă întorc într-o dimineață pe ceață acasă copacii din parc tăiați în același loc la doi metri cât mine se văd numai trunchiurile golașe forfotă utilaje le-arăt tuturor semnul obscen chiar lângă poartă Iordănescu nici nu mă vede poate se face opresc babele să intre la noi împing poarta că mama zgârcită nu le ajută buni era bună mama rea de pe drum careva le-o trântește O*** mai deșteaptă cu înțelesul de înțeleaptă.

Leave a Reply

