falseuri

Imagini pentru mother waving

Văd cum o doamnă îmi editează articol pentru Dilema în camera veche alăturată dincoace vraiște mi-e jenă că vede șosete murdare-n lighean știi ceva despre asta un ziar o broșură nume pocit obscen tras la răspundere ieșim pe trotuar lângă magazin peste drum mama & tata merg de mână la doctor se întorc de la munci mama îmi face jucăuș cu mâna fără să /se/ întoarcă lăsând capul jos.

Mă trezesc gol mângâi încet nu îmi pot ridica genunchii de tot când pășesc umblu de parcă pe bicicletă după ușă mama tot cară ceva-n baie dar vana scheletul faianța căzută pe hol mă vede sorela cu față de vară de nașă prin geamul ușii transparent mă pândea fug înapoi învelesc în pat cineva zice neața și mă trezesc.

Leave a Reply

