cea mai lungă noapte afară

Imagini pentru rain reading on the railway

Elena Farago dificultăți retraducere multe hă-hă vs. ha-ha de copii?

Cu buni L*** în camera ei dintr-o vilă îmi spune cum o rearanjat îi văzusem locul de rugăciune la mijloc pe covor ceva cruce de piatră pestriță mă mir n-o știam evlavioasă cum o făcut ea din camera simetrică una ceva mai comodă cu paturile ocupând mai puțin loc rămân singur explorez apoi spionez afară să nu fiu observat văd un bărbat gol în iarbă zburdând ies pe coclauri se face nudism în noroi pe un promontoriu înconjurat de lac.

Ne întoarcem de undeva cu tren personal nu pot merge la budă ceva portiță ieșită brusc înainte mă împiedică pentru că două vagoane subit se scurtase schimbăm când să cobor îmi iau la repezeală cămașa peste sacou și geantă pe umăr ne dăm jos eu cu mama prin față soră-mea spate când se pune deja în mișcare îi arde cancan de echilibristică pe tocuri boante peste buștean vertical înfipt în peron alunecă se rostogolește sub roți îi zăresc în ultima clipă fața mirată zgâlțâită nebun fug spre conductor nebun strig oprește nebun arunc în el cu pietre de pe terasament până ce îl omor se oprește.

Mi-am cunoscut abia ieri colegul de cameră / palier / ședere și deja îl visez un tip gen pain in the ass bate la ușă când o încui vine c-o dragă de rugăminte contra cost îmi încearcă toate pixurile nu scriu ha-ha se mai întâmplă zic un pix îi trebuia nu suport să mi se atingă de toate lucrurile îl dau afară de fapt voia să-i fac o poză cu cartea preferată lângă statuie neînțelegere nu citisem atent documentul nu îl putusem citi n-am putut să citesc.

Liceu scos la tablă matematică problemă nu o știu face ies afară în ploaie pagina 89 mă uit la rezolvări călătorie în timp găsesc bani vechi înăuntru de zece o sută de lei mă excit.

Imagine similară

Leave a Reply

