rafale

Imagini pentru wind blowing house

Scenariu apocaliptic vânt viteză mare casă de scânduri ca un ocol mă gândesc deja cum să îmi termin visul în prim-plan copil furios cu ochii în flăcări spunând am căcat pe toată viața bând ceva tare se tot rup bucăți din lemn sparg geamuri pe sus tata plecase vizualizez vijelia viteza vântului în rafale imaginez cum se va termina totul mama oftează duios în bucătărie habar nu știu cum am ajuns acolo.

Pove cu buni îi văd de aproape chipul s-o mângâi pe frunte să-i mângâi capul pe frunte ca într-un film de Bergman mi-e poftă de vinete cu slănină mâncăm de toate vine tata uituc iar n-o luat pâine se duce să ia tânăr încolo totul ok. În alt vis îl somez lângă pat ce-ai cu mine știu că întotdeauna ai avut ceva cu mine spune ce o p… zice.

Fug pe stradă bidimensional în stație noi stâlpi de iluminat negri ca la oraș mă uit dup-o fată-napoi se ține ca scaiul de mine ajung pe poarta casei ca niște magneți de frigider lacăte sumedenie trântesc poarta cât pot în urmă-mi.

Leave a Reply

