cerul în cap

Imagine similară

Ajung acasă e ca după cataclism bombardament ceva magazin acolo după ce treci de stație când era mai demult marele indicator ce arăta orașul spre bloc din senin la primărie convoi funerar înmormântare în grup îs adunați în față pe drum se rarefiază mă pot strecura pe lângă trec neobservat până acasă tot înmormântări sicrie coborâte pe scripeți sicrie ce ies pe din pământ lifturi în apropiere de casă părintele îmi întinde mâna cu întârziere ce faci cum 0 fost nu știu la ce se referă dau mâna cu el pe fugă e zâmbăreț cumva reprobator acasă tavanul căzuse mama cu alții cum se agită nestare multă mișcare un te du și no vii ce s-o-ntâmplat mamă da ni o căzut tavanu băiete n-o mai ținut cuiele scândura tencuiala ne cade în cap de cu dimineață o văd cum strânge cărțile din ceva megasertare sub masa din camera de la stradă le pune sub dușumea prăfuite în mână Rătăcitorii din Lisabona să fie mort cineva și la noi mă trezesc.

Mă ia plânsul pe nepregătite, nu știu încă nimic, de părinte îmi amintisem că l-am văzut săptămâna trecută acasă când o venit cu sacii de zahăr. Încep să plâng jumătate în vis, premoniția, mă gândesc la Olga vecina, când soțul e atacat cerebral, visează cum că tavanul i se cutremură, mi-e frică la nebunie să nu i se fi ceva lui tata, nici nu pot concepe cuvântul. M-am trezit, îmi pușcă vezica, șoseta din dreptul pe jumătate rulată, frig înăuntru. Așa mi-e de frică să nu fi pățit acasă ceva cineva. Acum i-aș suna, dar niciodată nu-i timpul, niciodată nu-i timp.

+ vecinul (pentru că nu i-am zis LMA).

+ șoricel still pe covor în două lăbuțe intrat în cutie chibrituri zob cu călcâiul.

+ varza tăiată rondele (azi fac lucskos).

+ prepus (întrucât).

Leave a Reply

