cotrobele

Imagini pentru floating island magritte

Insulă plutitoare aud clipocitul de valuri tangajul săritura pe ea niște bile pe mal văzusem ușa deschisă din pat mă resimt am zbughit-o în casa scării cu o bucată de lemn parcă-i desprinsă din mobilă bâjbâi cotrobăi fac rondul giganticei fortărețe o văd bine de sus panoramic în zare pe țărm haita ce mă amenință niște sălbatici urlând goi mă întorc aspru ca o vântoasă-n apartament.

Căutăm sala ascunsă de nunți București va trebui să trecem granița cu mașina-n Bulgaria pe la Giurgiu tata impacient.

Luci la Bxxx mă tot uit spre camera mare să nu iasă mama tot cauți ceva prin cămară ești ca la tine acasă.

Leave a Reply

