restaurant cineva degustă

Imagini pentru small anaconda

Râpă școala veche îmi intră ceva în gură tot scuip maro gust amarnic mă tot agăț de copaci de conducte dau de propriile-mi scuipături îmi vine să cer ajutor oamenii stau și se uită la mine într-un local mă pun să spun ce i-aș zice alesei mele lalele îi dau gata pe toți cu poemele într-un vers de Pillat mai câte-o pastilă feminină nu neapărat o ea pa.

Mă dezbrac sex de unul singur pe tobogan grădiniță like peste ceva praf ceva piatră nisip movuliu mama că nu au revistele număr de expediție sar pe oameni cu fantezii erotice la vedere țâșnindu-le ca niște anaconda e vorba despre Poesis hâțân piatra o aburc.

Leave a Reply

