evaluare

Imagini pentru orange male pants

Merg pe jos la serviciu gol sub mijloc mi-am uitat blugii acolo pe drum înainte s-ajung îmi apar din senin pantalonii cei noi în stânga un bloc la care știu că se tot lucra poate din alte vise admina cu păr lung și suplă se îngrijește supraveghează meșterii fac izolare cu polistiren roșu iau din barul ce ține de firmă iaurt suc tipa mi-l toarnă portocaliu în două pahare înalte zice că șefu m-o urmărit am probleme întârzii nu îmi fac treaba râd ca prostul în pauze m-am certat cu XY și vrea domne să discutăm pe-ndelete brusc deja se întâmplă suntem pe-o dâlmă copaci tăpșan verde mă ia cu binișorul mă duc la WC intru.

Leave a Reply

