memento

Imagini pentru head castle water double exposure male

Turnul subțire cu o platformă ca jumătate de bilă imensă un glob ras începând să se învârtă cu mine în vârf știu ce urmează déjà rêvé mă rotesc apa mi se scurge pe dedesubt într-o gaură dinspre un fel de castel se tot adună șiroaie vorbesc încet cu mama deoparte spălătorie de albituri văd cum ies aburi de sus peisajul nețărmurit oare se va roti repede imaginez mă trezesc uit la ceas 2:22.

Concurs post în bucătărie acasă mama unic evaluator când aflu mă simt prost suntem fix 30 de candidați mă vede unul atâția mai sunt în față câte bucăți de friptură prin tava din aragaz intru în baie Dohotaru susține în camera mare Clujul o Florență ies râzând citesc ceva înlocuiesc în minte cu atât mai mult decât atât cu mai mult de atât că m.m.d. atât formular de semnat până la 9:30.

Îmi văd chelie laterală dreapta sub freza de aseară ca ministrul sănătății.

Leave a Reply

