pun la bătaie

Imagini pentru carton gift

Camera mică de-acasă câștigător debut la Max Blecher tot intru și ies tocmai spun decernarea cumva hiperanunț mă scarpin la ochi.

M-am întâlnit cu Claudiu în Kaufland la început încruntat pe urmă destins hai la stand ceva pentru tine.

Școala veche dulap glisant camera mică din Mănăștur sală de clasă gimnaziu Septimiu se ia la trântă bestial bărbierit mască fără mustață cu dublul meu după ce i-am trântit șlapii jos lângă șină sau teracotă văd mă privesc îl fac zob turtesc pe podea ca pe-un carton bej cu piciorul am și un fel de baros țintesc repede foarte la sigur intră diriga de sport aveam franceză profa-n saboți.

Leave a Reply

